Co je obsahem návrhu

02.08.2023

Pojďme společne nahlédnout pod sukničku vzniku prezentace, kterou dostanete na základě naší schůzky a vašeho zadání a potřeb. Oku klienta by se totiž mohlo zdát, že těchto pár slidů je zábava na dvě hodiny, ale opak je pravdou. 

Co vše se tedy promítá do výsledného návrhu a ceny za něj?

  1. osobní schůzka a dotazy na základě mých dlouholetých marketingových i řemeslných zkušeností 
  2. zápis ze schůzky = podklady ke kreativě různými metodami a postupy, nejčastěji však: 
  • rámování a rozsah projektu

  • strom problémů

  • inspirace v řešení u špiček v oboru

  • tvorba koláže a moodboardu

  • kreativa (nápad) = 2–3 modely řešení prostoru/situace (nejlevnější–střední–nejdražší)

  • rešerše dostupnosti a ceny prvků, materiálů, barev pro dané modely

  • gold picking – vybrání těch nejlepších prvků do jedné varianty v souladu s budgetem, pokud je dohodnuto a odsouhlaseno, vypracovávají se kreativy dvě: levnější Classy a dražší Precious

  • vypracování prezentace se shrnutím zadání, popsáním konceptu návrhu, moodboard s popisem kombinací barev, elementů, dekorací...
    Jednoduché 2D  viuzualizace pro nastínění atmosféry a rozsahu změny včetně popisků a případně odkazů na konkrétní produkty a zdroje.

  • kreativa je vždy v souladu se značkou, identitou, strategií nebo alespoň s požadavky na bezpečenost, UX a ergonomii.

  • zároveň s prezentací posílám i předběžnou kalkulaci celého projektu. 

Cena takového návrhu začíná na 10 000 Kč v závislosti na počtu místností, změn, stavu prostoru, délky rešerše a rychlosti dodání.