Blog

Zkušenost mě poučila, že i sebemenší zakázky nebo práce pro ty sebelepší kamarády prostě vyžaduje pravidla a postupy, přes které nejede vlak. Chráníme se tím obě strany a máme vždy jasno, co nás kdy čeká. Proto se vždy budeme řídit následujícími body:

Reklamace

22.08.2023

Kde začíná a končí možnost či právo reklamovat moje služby? Jak reklamace probíhá a co vlastně znamená? Pojďme se v tom trošku povrtat...

Pojďme společne nahlédnout pod sukničku vzniku prezentace, kterou dostanete na základě naší schůzky a vašeho zadání a potřeb. Oku klienta by se totiž mohlo zdát, že těchto pár slidů je zábava na dvě hodiny, ale opak je pravdou.

Od té doby, co jsem natřela jednu kuchyň a jednu koupelnu čistě na bílo dostávám často poptávky se stejným zadáním. Bohužel je po zkušenosti odmítám a budu odmítat, pokud ona bílá nebude jen podklad k další dekoraci, malbě, nátěru atd. Proč? Tady jsou ty hlavní důvody: